• Advertisement

Oppas in Den Haag voor een avondje in oktober

Naar iets op zoek? Vraag het hier, en wie weet vind je het eerder dan gedacht!

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats

Oppas in Den Haag voor een avondje in oktober

Berichtdoor Geekess » 12 okt 2017 09:22

ML en ik willen binnenkort graag een keer een avondje naar de bioscoop, maar mijn ouders, die in zo'n geval op onze twee kinderen (8 en bijna 3) passen, zijn op vakantie. We zoeken dus iemand die een avondje in ons huis wil oppassen.
De avond kan in overleg bepaald worden (behalve woensdag), maar we willen het liefst tussen nu en twee weken gaan.

De kinderen zijn over het algemeen redelijk makkelijk, en afhankelijk van het tijdstip kan het zijn dat de jongste al slaapt. De oudste zal waarschijnlijk rustig minecraft zitten spelen, en daar merk je dan helemaal niks van. Speel je zelf graag minecraft mee met haar (computer met minecraft account is beschikbaar), dan is dat een pre ;-)
We hebben redelijk goed internet, Netflix, en twee knuffelige hypoallergene katten (dus kattenallergie is meestal geen probleem). Tarief gaan we samen wel uit komen.

Wie o wie weet iemand die dit zou willen doen?
Afbeelding Afbeelding

Dragen en Voeden *** Forum en Blog voor het bevorderen van Natuurlijk Ouderschap ***
Geekess
Forum Eigenaar
Forum Eigenaar

Woonplaats: Den Haag ******** (Mede) Eigenaar forum en blog voor Natuurlijk Ouderschap
Hobbies: Computers, garens, tekst

Re: Oppas in Den Haag voor een avondje in oktober

Berichtdoor Geekess » 14 okt 2017 18:08

Niemand?
Afbeelding Afbeelding

Dragen en Voeden *** Forum en Blog voor het bevorderen van Natuurlijk Ouderschap ***
Geekess
Forum Eigenaar
Forum Eigenaar

Woonplaats: Den Haag ******** (Mede) Eigenaar forum en blog voor Natuurlijk Ouderschap
Hobbies: Computers, garens, tekst

Berichtdoor willemijn1987 » 14 okt 2017 18:15

Is het forum een goeiebplek hiervoor? Hrb je geen leukr tienermeid in de straat wonen?

Of wellicht via buren/ vrienden die een oppastip hebben?
willemijn1987

Hobbies: Gezin en buitenleven

Berichtdoor Lika » 14 okt 2017 18:16

Als je niemand vindt oppasmadelief proberen? voor zoiets eenmaligs misschien niet de meest goedkope oplossing, maar in mijn ervaring wel vaak prima meiden.
Lika

Hobbies: motorrijden

Berichtdoor Moederdevrouw » 19 okt 2017 12:04

Of Oudermatch https://www.oudermatch.nl/oppas, een kennis van me heeft zo ook een goede oppas gevonden.
Zoontje juli 2009, dochtertje augustus 2007
Moederdevrouw

Berichtdoor Lika » 19 okt 2017 12:49

Moederdevrouw:Of Oudermatch https://www.oudermatch.nl/oppas, een kennis van me heeft zo ook een goede oppas gevonden.

Ja, of oppassen.nl. WIj hebben onze gastouder aan huis ook via oudermatch en zijn daar erg blij mee.

Reden dat ik Madelief noemde overigens is dat zij de oppassen spreken, (beperkt) screenen en je vaak reviews kunt lezen. Op oudermatch en oppassen.nl kan iedereen zichzelf er op zetten.
Lika

Hobbies: motorrijden

Keer terug naar Gezocht