• Advertisement

Gastouder/oppas gezocht Utrecht West

Naar iets op zoek? Vraag het hier, en wie weet vind je het eerder dan gedacht!

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats

Gastouder/oppas gezocht Utrecht West

Berichtdoor Ganna » 17 jul 2017 11:29

Nogmaals een oproepje:

Ken jij of ben jij de oppas die wij zoeken voor onze twee kindjes?

Iets later dan het plan was gaan we nu per 1 oktober verhuizen naar Oog in Al, Utrecht.
Onze kinders zijn 3.5 (jongen) en 1 (meisje) en we zoeken een gastouder/oppas voor hen voor 2 a 3 dagen per week. De maandag, dinsdag en om de week de woensdag. De oudste gaat straks naar de psz op maandagochtend dus dan zou je maar één kindje hebben.

De gastouder mag bij ons thuis komen of de kinders kunnen daar heen. Aangesloten bij een gastouderbureau is geen must (mits de prijs er naar is dat we de kinderopvangtoeslag niet terug kunnen vragen) maar mag uiteraard wel.

Wij werken niet op geheel gezette tijden dus het zou fijn zijn als het halen en brengen, of bij ons komend, niet altijd op exact dezelfde tijd hoeft.

Hoor graag! [cheesygrin]
Ganna

Hobbies: endurance, natuur, lezen

Re: Gastouder/oppas gezocht Utrecht West

Berichtdoor Nacho » 17 jul 2017 16:59

Ik kan je niet direct helpen, maar wij hebben pas geleden een nieuwe oppas aan huis gevonden via de lokale facebookpagina '... helpt elkaar'. Ik was in de veronderstelling dat het lastig zou zijn om een goed en betrouwbaar persoon te vinden, maar ik kreeg verrassend professionele reacties. Zowel gastouders die bereid waren wit/zwart te werken als tbm's met tijd over. Net wat je wil.
zl 10-04-2015dl 12-05-2017
Nacho

Hobbies: Gezin, lezen, organiseren

Berichtdoor Ganna » 17 jul 2017 19:08

Nacho dank voor je reactie! Die optie had ik niet bedacht. Zelf zit ik niet meer op FB maar kan vast met het account van mijn man. Woon jij ook in Utrecht?
Ik bedoelde niet dat het zwart hoeft zonder GOB. Onze vorige GO betaalden wij een zij gaf het op bij de BD.

Edit: typo's
Laatst bijgewerkt door Ganna op 17 jul 2017 22:13, in totaal 1 keer bewerkt.
Ganna

Hobbies: endurance, natuur, lezen

Berichtdoor Nacho » 17 jul 2017 20:19

Ik heb ook het account van mijn man gebruikt :) Ik woon niet meer in Utrecht, nu in Houten.
zl 10-04-2015dl 12-05-2017
Nacho

Hobbies: Gezin, lezen, organiseren

Keer terug naar Gezocht