Wij gaan in stacaravan wonen

Consuminderen, tuinieren en groen leven. Kortom leven in harmonie met de natuur

Moderator: Mod_Forum_OT

Gebruikersavatar

Topic starter
witchke

Berichten: 996
Lid geworden op: 24 mar 2011 17:14
Hobbies: koken, country, hekserij
Locatie: belgië

Re: Wij gaan in stacaravan wonen

Ongelezen bericht door witchke » 21 jul 2011 17:34

Daar zijn we al goed van op de hoogte, toch bedankt voor het lijstje [smile] we moeten nog een stacaravan kopen, en gaan kijken naar een winterproof. Deze hebben dubbel glas, rolluiken en zijn extra geïsoleerd. We hebben een bedrijfje gevonden die er zulke verkoopt binnen ons budget en die ze ook nog eens gratis levert, plaatst, en er een jaar garantie op geeft. Het zal een caravan van ongeveer 11 a 12m op 3,60 worden, met 2 of 3 slaapkamers. Voor de verwarming zorgt mijn schoonvader, die kan in luxemburg aan een soort kacheltjes geraken die veilig zijn, zuinig en goed verwarmen (mijn schoonouders brengen ook veel tijd in een caravan door).
Mama van K ayleigh 9/8/'11.
Afbeelding
stash(je): zara fresh, zara trisugar, storchenwiege ulli, girasol berrylicious, hop tye miami en 2 ongebruikte rekbare doeken.

Gebruikersavatar

Topic starter
witchke

Berichten: 996
Lid geworden op: 24 mar 2011 17:14
Hobbies: koken, country, hekserij
Locatie: belgië

Re: Wij gaan in stacaravan wonen

Ongelezen bericht door witchke » 04 okt 2011 14:17

... en we zijn nu volop aan het verhuizen [smile]
Mama van K ayleigh 9/8/'11.
Afbeelding
stash(je): zara fresh, zara trisugar, storchenwiege ulli, girasol berrylicious, hop tye miami en 2 ongebruikte rekbare doeken.

Gebruikersavatar

stepke

Berichten: 3042
Lid geworden op: 20 jan 2009 15:44
Locatie: GENT

Re: Wij gaan in stacaravan wonen

Ongelezen bericht door stepke » 04 okt 2011 14:43

[cheer] spannend! Veel succes!
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar

Blabsie

Berichten: 7425
Lid geworden op: 20 sep 2010 14:51
Hobbies: .

Re: Wij gaan in stacaravan wonen

Ongelezen bericht door Blabsie » 04 okt 2011 16:39

Succes ermee !! Dan hebben jullie alles rond gekregen ?
DL februari 2010


Suusjeuh

Re: Wij gaan in stacaravan wonen

Ongelezen bericht door Suusjeuh » 04 okt 2011 22:53

Spannend! En met de winter voor de deur zal je wel blij zijn met je kacheltjes. Mn nicht heeft ook ruim 2 jaar in een caravan gewoond, 2 slaapkamers, en het was eigenlijk een gezelliger "huis" als hun huidige (mega grote)huis!

Gebruikersavatar

Topic starter
witchke

Berichten: 996
Lid geworden op: 24 mar 2011 17:14
Hobbies: koken, country, hekserij
Locatie: belgië

Re: Wij gaan in stacaravan wonen

Ongelezen bericht door witchke » 05 okt 2011 11:35

Ja gezellig is het zeker! Binnen zo knus en lekker warm (in tegenstelling tot dat enorme niet-geïsoleerde huis waar we nu nog zitten) en buiten heeel gezellig met de mede-bewoners die we ondertussen al leren kennen hebben en die regelmatig (dagelijks zelfs) langskomen om te helpen en voor een biertje. Ze zitten dan op ons terras dat we nog niet eens hebben [wink] En er is van alles wat: een amerikaan, een schot, en een antwerpenaar [cheesygrin] Alleen ht grote huis nog leegkrijgen voor het einde van de maand... Moet nog wat meubels verkocht krijgen. En hopelijk kunnen we vanaf dit weekend daar verblijven, want het constant heen en weer rijden is wel lastig om te koken en zo.
En de kinderen kunnen daar zo heerlijk spelen! Met kikkers en zo, en met onze hond die zich ook al heel populair gemaakt heeft [smile]
Mama van K ayleigh 9/8/'11.
Afbeelding
stash(je): zara fresh, zara trisugar, storchenwiege ulli, girasol berrylicious, hop tye miami en 2 ongebruikte rekbare doeken.


Alina77

Re: Wij gaan in stacaravan wonen

Ongelezen bericht door Alina77 » 10 okt 2011 10:45

Wens jullie veel woonplezier!
Ben op een woonboot geboren zelf en eerlijk gezegd trekt het mij die manier van wonen. We hebben ook overwogen om in een stacaravan of in een woonboot te gaan wonen een paar jaar geleden. Helaas ben ik de meest ethousiaste van ons gezin... [sad]

Gebruikersavatar

rubin-blue-eyes

Berichten: 1929
Lid geworden op: 20 feb 2010 22:14
Hobbies: haken, moestuin, yoga
tag: every day a milky-way
Locatie: 010

Re: Wij gaan in stacaravan wonen

Ongelezen bericht door rubin-blue-eyes » 07 jan 2012 14:08

Hoi Witchke!
Tijd voor een up-date denk je niet? Hoe bevalt het in je caravan? Of had je gezien al het regenwater van de laatste tijd toch niet liever een woonboot gekocht [wink] ?
** ZL1 2009 & **DL 2011 & ** ZL2 2014

Gebruikersavatar

Topic starter
witchke

Berichten: 996
Lid geworden op: 24 mar 2011 17:14
Hobbies: koken, country, hekserij
Locatie: belgië

Re: Wij gaan in stacaravan wonen

Ongelezen bericht door witchke » 04 feb 2012 13:02

rubin-blue-eyes schreef:Hoi Witchke!
Tijd voor een up-date denk je niet? Hoe bevalt het in je caravan? Of had je gezien al het regenwater van de laatste tijd toch niet liever een woonboot gekocht [wink] ?
Dit berichtje had ik even gemist [smile] in een ander draadje: 'wat moet ik met mijn leven', scheef ik al dat we dus van plan zijn om weer in een huis te gaan wonen maar met de stacaravan op zich heeft dat niets te maken. Eerder met de omgeving, dat ik hier niet weg kan en we ook niet kunnen sparen. Maar daar wordt dus aan gewerkt. Ik moet zeggen dat ik blij ben dat we het hier nog warm krijgen met dit weer! We hebben wel wat tocht, en geen water, maar het is hier wel een 19 graadjes ongeveer [smile] Natuurlijk ga ik wel blij zijn wanneer het stopt met vriezen, dat ik me terug eens normaal ga kunnen douchen...
Mama van K ayleigh 9/8/'11.
Afbeelding
stash(je): zara fresh, zara trisugar, storchenwiege ulli, girasol berrylicious, hop tye miami en 2 ongebruikte rekbare doeken.

Gebruikersavatar

rubin-blue-eyes

Berichten: 1929
Lid geworden op: 20 feb 2010 22:14
Hobbies: haken, moestuin, yoga
tag: every day a milky-way
Locatie: 010

Re: Wij gaan in stacaravan wonen

Ongelezen bericht door rubin-blue-eyes » 04 feb 2012 13:09

ik heb een half jaartje in Nambië, Afrika gewoond. Dan leer je de waarde van water wel te waarderen. Geen water in je huis is daar ook een goed voorbeeld van [wink] .
Gelukkig zit je wel warm. Succes met alles [knuffel] .
** ZL1 2009 & **DL 2011 & ** ZL2 2014

Plaats reactie