Tweeling dragen?

Zoek je een draagzak, draagdoek of een andere drager? Dit is de plek voor alle praat en vragen rondom dragen

Moderator: Mod_Forum_Dragen

Gebruikersavatar

Gwenk

Berichten: 2584
Lid geworden op: 17 mar 2008 22:24
Hobbies: g
Locatie: Belgisch Limburg

Ongelezen bericht door Gwenk » 15 jul 2008 22:12

Ik ben echt wel benieuwd naar de foto's. Zie nu ook pas de foto's van je twee kindjes samen in de TS. Jammer dat ze er niet meer samen in willen, zag er echt wel heel knus uit.

En jij hebt wel een échte draagspirit! Ik weet niet of ik er zou aan beginnen, zo met twee tegelijk in de doek, en dan nog op stap... Ik kan er goed inkomen dat de twee oudste er nog bij toch wel wat te veel is.
mama van twee meisjes (° 2007 en 2009)


Topic starter
Dagmar

Berichten: 693
Lid geworden op: 20 jun 2008 12:30
Hobbies: allerlei
Locatie: draagconsulente regio Diest

Ongelezen bericht door Dagmar » 15 jul 2008 22:42

't Zal nog even wachten zijn op de foto's.. Is er vandaag niet van gekomen..

Ze waren allebei te onrustig en dan begin ik er liever niet aan.. [wink]

Maar mijn zusje was wel geïnteresseerd en gaf toch te kennen van er wel eens eentje te willen dragen in een draagdoek (maar ze vond niet dat mannen draagdoeken moesten gebruiken [eeks] en later gaat ze borst uit de fles geven ->afkolven dus).. Och, ik heb (hopelijk) nog een paar jaar om haar het "licht" te laten zien.. [wink]
mama van één meisje M '02 en drie jongens, K '04, E '08 & A '08..


Topic starter
Dagmar

Berichten: 693
Lid geworden op: 20 jun 2008 12:30
Hobbies: allerlei
Locatie: draagconsulente regio Diest

Ongelezen bericht door Dagmar » 16 jul 2008 20:39

Deze morgen Mila toch nog maar eens aan het werk gezet (hoezo kinderarbeid? [biggrin] ) en de foto valt deze keer wel mee (behalve mijn hoofd natuurlijk [redface] [lol] )


Afbeelding
mama van één meisje M '02 en drie jongens, K '04, E '08 & A '08..

Gebruikersavatar

Mamvanvier

Berichten: 10776
Lid geworden op: 06 feb 2008 23:24
Hobbies: D&V
tag: Snelle Jelle
Locatie: Noord Brabant

Ongelezen bericht door Mamvanvier » 16 jul 2008 21:44

Ziet er goed uit hoor! Is het ook nog een beetje comfortabel voor jou, zo 2 tegelijk dragen?
mamvan N ('97), M ('99), L ('01) en A ('07)


Lieselotte

Ongelezen bericht door Lieselotte » 16 jul 2008 22:03

ziet er leuk uit zeg.


Topic starter
Dagmar

Berichten: 693
Lid geworden op: 20 jun 2008 12:30
Hobbies: allerlei
Locatie: draagconsulente regio Diest

Ongelezen bericht door Dagmar » 16 jul 2008 23:23

Ja, ik merk er eigenlijk niet veel van ('k zal in evenwicht hangen [lol] ), deze morgen toch een klein uurtje zo rondgelopen.. Alleen vind ik het wel jammer dat ik diegene die op de rug zit niet zie.. (en voorlopig is dat altijd Einar, want Aurik wriemelt te hard)
Maar ik draag hen ook wel regelmatig apart ('t nadeel aan een tweeling, je doet er altijd wel eentje tekort bij momenten [confused] ), dan hebben ze mij eventjes voor zichzelf.. [wink]

Maar ik had wel bekijks vanochtend.. Mila en Karsten gingen met de bus mee naar het speelplein en al die kindjes kijken.. En dan vragen: "heeft uw mama twee babies?" en Mila blinken dat ze nog eens kon stoefen met haar broertjes.. [lol]
mama van één meisje M '02 en drie jongens, K '04, E '08 & A '08..


Nientje

Ongelezen bericht door Nientje » 18 jul 2008 23:37

[biggrin] ziet er leuk uit

Gebruikersavatar

Poppie

Berichten: 2804
Lid geworden op: 27 mei 2008 14:17
Hobbies: Lezen
Locatie: Mechelen *** Op zoek naar leuke spulletjes *** Draagconsulente en doekenverkoper
Contacteer:

Ongelezen bericht door Poppie » 20 jul 2008 12:47

Wauw, leuk zeg. Ik heb mijn tweeling nooit samen gedragen, spijtig eigenlijk, maar ja, toen wist ik nog niet zo veel van draagdoeken.
Ik heb op de site van Storchenwiege zelfs eens foto's gezien van iemand die een drieling droeg.

Plaats reactie